Участь в проходженні курсу "Основи маркетингу в медичній сфері" дозволить вам оптимізувати стратегії розвитку медичного закладу, забезпечити стабільність у конкурентному середовищі та ефективно просувати свої послуги, залучати нових пацієнтів та підтримувати стабільний рівень доходів.
Концепція тренінгу спрямована на практичну підготовку управлінців медичного закладу з маркетингових аспектів, сприяючи розвитку навичок, які необхідні для ефективної роботи в галузі медичного маркетингу.
Щоб наша співпраця була максимально результативною, дотримуємося чіткого алгоритму:
2. Узгодження деталей. Після аналізу брифу, ви отримаєте лист з узгодженою датою, часом, умовами та вартістю послуги.
Підтвердження цих умов дає старт нашій співпраці.