ІНТЕНСИВ ДЛЯ КЕРІВНИКІВ МЕДИЧНИХ ЗАКЛАДІ

ОСНОВИ МАРКЕТИНГУ В МЕДИЧНІЙ СФЕРІ

Здобуті знання ви зможете ефективно примінити для щоб ефективно просувати свої послуги, залучати нових пацієнтів та підтримувати стабільний рівень доходів.

МЕТА ТРЕНІНГУ

Здобування знаннь та навичок управлінцями медичного закладу в галузі маркетингу, забезпечуючи їхню здатність ефективно впроваджувати стратегії маркетингу для привертання нових пацієнтів та підтримки існуючого клієнтського базису.

Аудиторія


Директор, власник чи маркетолог медичного закладу

Кількість модулів


6 модулів

Тривалість одного модуля

60 хв

Тривалість курсу


6 днів.

Вартість


Вартість одного модуля: 5000 грн.

Атестація

Можливість реалізації атестації студентів
Розробка, перевірка домашнього завдання на ваш проект та видача електронних сертифікатів про проходження курсу: 10000 грн.

Участь в проходженні курсу "Основи маркетингу в медичній сфері" дозволить вам оптимізувати стратегії розвитку медичного закладу, забезпечити стабільність у конкурентному середовищі  та ефективно просувати свої послуги, залучати нових пацієнтів та підтримувати стабільний рівень доходів.

ПАХАР ІРИНА ВІКТОРІВНА
ЕКСПЕРТ З МЕДИЧНОГО МАРКЕТИНГУ

ПРОГРАМА КУРСУ

1 МОДУЛЬ.

Введення в маркетинг та аналіз вашого закладу

  • Аналіз вашого медичного закладу. Виявлення сильних та слабких сторін.
  • Встановлення конкретних цілей тренінгу: підвищення усвідомленості, збільшення числа пацієнтів, поліпшення клієнтського задоволення, розробка концепції просування тощо.
  • Огляд можливих інструментів медичного маркетингу.

2 МОДУЛЬ.
Аналіз ринку та конкурентоспроможність

  • Сегментація ринку для медичного закладу.
  • Аналіз конкурентів у медичній галузі.
  • Визначення унікальних ринкових тенденцій та пропозицій

3 МОДУЛЬ.

Основні інструменти медичного маркетингу

  • Розуміння специфіки медичного маркетингу
  • Огляд основних інструментів медичного маркетингу: PR, реклама, цифровий маркетинг, взаємодія з пацієнтами.
  • Креативні підходи до реклами та просування медичних послуг.

4 МОДУЛЬ.
Позиціонування та брендування, орієнтованість та відносини з клієнтами

  • Визначення унікальних характеристик медичного закладу
  • Розробка програм лояльності для привертання та утримання клієнтів.
  • Важливість взаємодії та відносин з клієнтами у медичній сфері.

5 МОДУЛЬ.

Цифровий маркетинг

  • Навчання основам інтернет-маркетингу
  • Використання аналітики для покращення стратегій.

6 МОДУЛЬ.

Підсумок та заключні рекомендації

  • Роль персоналу в розвитку бізнесу
  • Рекомендації для успішної реалізації маркетингових стратегій в медичному закладі
  • Алгоритм кроків маркетингу в медичному закладі

6 МОДУЛЬ.

Атестація

  • Розробка індивідуальної програми по втіленню набутих навичок
  • Практичне виконання завдань по своєму проекту
  • Супроводження та допомога для реалізації виконання завдань
  • Видача електронних сертифікатів про проходження курсу

Концепція тренінгу спрямована на практичну підготовку управлінців медичного закладу з маркетингових аспектів, сприяючи розвитку навичок, які необхідні для ефективної роботи в галузі медичного маркетингу.

ПАХАР ІРИНА ВІКТОРІВНА
ЕКСПЕРТ З МЕДИЧНОГО МАРКЕТИНГУ
ЗАРЕЄСТРУВАТИСЬ НА ІНТЕНСИВ
Заповніть форму запису для узгодження деталей зустрічі
Натискаючи кнопку, ви згоджуєтесь з політикою конфіденціальності