Чому підвищення чека важливіше, ніж постійний пошук нових клієнтів?
Багато власників клінік і директорів фіксуються виключно на залученні нових пацієнтів. Проте справжнє зростання прибутку та фінансова стійкість часто криється у роботі з тими, хто вже довіряє вам — з вашими існуючими пацієнтами.
Підвищення середнього чека (Average Check) — це не маніпуляція та не нав'язування. Це комплексна турбота про пацієнта та вміння донести цінність якісних, а часто й дорожчих, але необхідних для повного одужання послуг.
Підвищення середнього чеку — це не про “продати більше”, а про вміння показати цінність послуг, які допоможуть пацієнту отримати кращий результат лікування.
Комплексний підхід, а не ізольовані послуги.
👉 Звертайтесь до Школи Медичного Маркетингу та навчіться керувати прибутком, а не просто рахувати його!
Щоб наша співпраця була максимально результативною, дотримуємося чіткого алгоритму:
2. Узгодження деталей. Після аналізу брифу, ви отримаєте лист з узгодженою датою, часом, умовами та вартістю послуги.
Підтвердження цих умов дає старт нашій співпраці.